Log in

I forgot my password

Latest topics
» And then there was......
Mon Jan 13, 2014 4:46 pm by DaFonse

» You Tube Videos
Tue Jul 30, 2013 7:34 pm by D7P7 Criminal Bizzy

» what up people
Thu Jul 11, 2013 4:03 pm by D7P5 Delta

» NintendoLand
Tue Jan 01, 2013 8:19 pm by D7P7 Criminal Bizzy

» How do you adjust?
Tue Jan 01, 2013 8:14 pm by D7P7 Criminal Bizzy

» Chaos - Awesome new game mode
Mon Aug 13, 2012 9:24 am by D7P7 Criminal Bizzy

» Xbox 360 Gamercards
Mon Aug 13, 2012 1:34 am by D7P7 Criminal Bizzy

» Modern Warfare 3 Content Drop
Mon Aug 13, 2012 1:29 am by D7P7 Criminal Bizzy

» True Facts
Mon Aug 13, 2012 1:25 am by D7P7 Criminal Bizzy

Statistics
We have 57 registered users
The newest registered user is Elord Mandom

Our users have posted a total of 922 messages in 196 subjects
D7P Store
7322113-18024264
Google Ads

Bahaha, bored.

Go down

Bahaha, bored.

Post  D7P Mischief on Thu Feb 04, 2010 1:05 am

-Why are you interested in becoming a full member of D7P?
Already am one, im bored so decided to do this!

-Who do you know that are D7P members?
me, joker, magic, delta, killfox, liz,shany,burry,stoeks, uhhh...alot more?

-How did you hear about us?
Its slightly awkward, i heard you guys mentioned in a hardcore prono as D7P Virus's mom was being rammed in the ass...

-What are your favorite games on Xbox 360?
Modern warfare 2, left 4 dead 2, halo 3, halo : ODST, uhmm and RPG's


-How often do you play online?
....Alot? haha ask anyone I play with im on alot.

-Your Age?
Old enough? (17)

-Your Gender?
We don't want to mistake your gender with the opposite sex.
Im a female with an extremely deep voice. My name is also mike and enjoy women.

-Who are you?
Tell us a little bit about your personality. (optional)
quite....unique...

-If you were stuck on an island and had three items to bring, what items would you have brought?
Please be honest, it is a very important question.
Modem, TV, Xbox? Very Happy
nah umm...
hometown buffet, chefs, and a hotel....
OR
your mom, his mom, and that other guys mom.

D7P Mischief

Posts : 5
Join date : 2010-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P5 Delta on Thu Feb 04, 2010 1:12 am

LMAO oh GOD I was laughing so Loud lol!
avatar
D7P5 Delta

Posts : 271
Join date : 2010-02-02
Age : 29
Location : California

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P7 Criminal Bizzy on Fri Feb 05, 2010 1:36 pm

You must have been really bored albino
avatar
D7P7 Criminal Bizzy

Posts : 163
Join date : 2010-02-05
Age : 33
Location : Turn around

View user profile https://www.youtube.com/user/MrCriminalBizzy

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P1 Magic on Fri Feb 12, 2010 2:43 am

well i think now we may have to reject your application and deny your right as a D7P lol haha
avatar
D7P1 Magic

Posts : 73
Join date : 2010-02-05
Age : 32
Location : Bloomer, Wisconsin

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P SHANYDOODLE on Tue Feb 23, 2010 1:04 pm

RE........ RE........ RE-JECTED LMFAO
avatar
D7P SHANYDOODLE

Posts : 99
Join date : 2010-02-23
Age : 27
Location : Smokealot-o-potville, kentucky

View user profile http://meds.clannow.com

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7PVLusciousLiz on Wed Apr 14, 2010 11:02 pm

omg that shit is so funny ur a dork lol... Laughing
avatar
D7PVLusciousLiz

Posts : 5
Join date : 2010-03-02
Age : 33
Location : las vegas

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7PAlvarezEman on Wed Apr 14, 2010 11:06 pm

lol this gave me a boner!!!

D7PAlvarezEman

Posts : 1
Join date : 2010-04-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7PVLusciousLiz on Wed Apr 14, 2010 11:14 pm

how in the fuck that gave u a boner nasty lmao...
avatar
D7PVLusciousLiz

Posts : 5
Join date : 2010-03-02
Age : 33
Location : las vegas

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P Mischief on Wed Apr 14, 2010 11:27 pm

Haha, well for thoser of you who rejected me LICK MY BALLS. 'kay thanks bye.

D7P Mischief

Posts : 5
Join date : 2010-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P7 Criminal Bizzy on Thu Apr 15, 2010 1:17 pm

D7P Mischief wrote:Haha, well for thoser of you who rejected me LICK MY BALLS. 'kay thanks bye.
LOMA I guess Shany wants to lick them hahahahahahahahahahahahahahaha lol!

_________________
avatar
D7P7 Criminal Bizzy

Posts : 163
Join date : 2010-02-05
Age : 33
Location : Turn around

View user profile https://www.youtube.com/user/MrCriminalBizzy

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P Mischief on Tue Apr 20, 2010 10:19 am

hahaha i bet he does criminal, by the way wheres my microsoft points hoe!!

D7P Mischief

Posts : 5
Join date : 2010-02-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  D7P5 Delta on Fri Dec 23, 2011 4:58 am

Damn this Post is still funny as heck. Very Happy

_________________
avatar
D7P5 Delta

Posts : 271
Join date : 2010-02-02
Age : 29
Location : California

View user profile

Back to top Go down

Re: Bahaha, bored.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum